Translate

måndag 12 mars 2012

Today

Well, idag började jag tolv med spanska, vilket är ett språk jag verkligen tycker låter vackert:)
Sen var det kemi och fysik labb där det gick väldigt bra men segt med en jävla lök som inte ville ändra färg!
Men vi fick till det till slut...intressant-.-
Nu sitter jag och väntar på att dörrarna till körsalen öppnas för då börjar träningen som varar till nine o´clock.
Jag har inte ätit någonting och magen kurrar redan som faan.
Vi får se vad som händer idag då.
Men en väldig trevlig sak hände mig på vägen hit. En man som jag inte kände hälsade och leendet fick ögonen att se ut som regnbågar. Det var så fint att jag blev helt lycklig fastän det bara var en hälsning. 
Jag tycker verkligen att folk borde hälsa lite mer på varandra nere på stan eller var som helst.
Vi oroar oss så mycket om vad den motsatta personen skulle tycka så att vi blivit halvhjärtade och bara struntar i allt och alla.
En människa kommer inte ihåg dig för ditt utseende utan för vilket unikt ögonblick du skänkte.
T.ex så har jag sett hundratals vackra tjejer och killar på stan och på gatan men jag kommer inte ihåg ett enda ansikte ur den högen. Men jag kommer ihåg, med färskt minne, alla de människor som bidragit med något unikt. Typ som en liten hälsning. 
Sånt kan göra skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar