Translate

tisdag 6 mars 2012

Dear parents


Kände mig bättre idag men drog ändå inte till da school idag heller B), onödigt ju med bara två lektioner - kemi och idrott. Roliga ämnen!:D....-.-
Så begav mig istället med mina föräldrar ut och shoppa och sedan fika!:D Bästa som finns jag svär!:D Inget går bättre upp mot att spendera dagen med föräldrarna,men jag slogs hela tiden av framtidstankar. Hur skulle jag klara mig utan dem? Det är dem som har pusslat migg till den jag är idag och det är jag evigt tacksam till. De har alltid brytt sig och visat omtanke, alltid fått mig på bättre humör när jag har mina bad days. Men en sak vet jag som jag vet att jag kommer att känna och tänka på i framtiden, och det är: Ångern man känner för att inte ha älskat och spenderat tillräckligt med fin tid med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar