Translate

onsdag 7 mars 2012

Back on track

Yesss, drog till da school idag fastän jag praktiskt taget släpade mig upp ur sängen. Vart sen tjurig över allt och alla och det höll i sig tills jag kom hem vilket var vid tolv. Anledningen? Va fan, jag slutade tolv!!:O Men nej jag blev tvingad av da parents-.-
Men det var helt ok i skolan, hade spanska, kemi och engelska, onödiga skitlektioner där vi inte gjorde något, äckel gymnasium. Rektorn kom sedan in och bönade och bad oss från naturnaturlinjen att byta till natursamhällinjen, för att det vart för några där - bara 6 elever. Som om det är vårt problem-.- 
Hans argument var att det skulle kosta så mycket pengar att driva en sån liten klass på en sådan stor skola med 1400 elever, vid det tidpunkten grät han floder...
Men det var kul att träffa vännerna igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar