Translate

torsdag 15 mars 2012

The interview

Igår var det såklart en onsdag och på onsdagar slutar jag vid tolv.
Vilket var en väldigt passande dag att göra intervjun som jag blivit informerad om en vecka innan på att göra. 
Jag begav mig efter skolan till Vlt, Västmanlands läns tidning för att bli intervjuad. Temat var troende unga och jag mötte där en tjej som skulle intervjua mig. Hon ställde väldigt intressanta frågor och hon verkade jättenöjd med mina svar, sedan, plötsligt så verkade den här.. "intervju känslan" gå över och samtalet kom helt naturligt och vi föll hela tiden på sidospår. Men det var väldigt trevligt och hon fick en helt annan syn på tron vilket jag tyckte var väldigt fint, liksom att ha förändrat någonting för en person ser jag som ett stort framsteg.
Men nu är det bara fotot som är kvar och vi får se hur det blir.

1 kommentar: